Crear
Descargar
Obtener Plan Académico
Compartir juego
Completar Frases
Completar Frases

TRANSICIÓ ESPANYOLA

Intégralo en tu plataforma

Puedes integrar el juego en un LMS compatible con LTI 1.1 o LTI 1.3 como Canvas, Moodle, o Blackboard. De esta manera podrás guardar las puntuaciones automáticamente en el libro de calificaciones de esa plataforma.
Descargar
Has superado el número máximo de juegos que puedes integrar en Google Classroom con tu Plan actual.

Para integrar tantos juegos como quieras en Google Classroom, necesitas un Plan Académico o un Plan Comercial.

Has superado el número máximo de juegos que puedes integrar en Microsoft Teams con tu Plan actual.

Para integrar tantos juegos como quieras en Microsoft Teams, necesitas un Plan Académico o un Plan Comercial.

La descarga de juegos es una característica exclusiva para usuarios con un Plan Académico o un Plan Comercial.

Obtén ahora tu Plan Académico o Comercial y comienza a integrar tus juegos en tu LMS, web o blog.

Si lo deseas, puedes descargar un juego de prueba aquí y probar su integración:

TRANSICIÓ ESPANYOLA

Completar Frases

Jugadas 11

Sobre esta actividad

TREBALLA SOBRE LA TRANSICIÓ ESPANYOLA

Creada por

España

Descarga la versión para jugar en papel

Crea tu propio juego gratis desde nuestro creador de juegos
Compite contra tus amigos para ver quien consigue la mejor puntuación en esta actividad

Top juegos

%
Anónimo
Anónimo
%
%
%
Has superado el número máximo de juegos que puedes imprimir con tu Plan actual.

Para imprimir tantos juegos como quieras, necesitas un Plan Académico o un Plan Comercial.

Imprime tu juego
TRANSICIÓ ESPANYOLA
 

Completar Frases

TRANSICIÓ ESPANYOLAVersión en línea

TREBALLA SOBRE LA TRANSICIÓ ESPANYOLA

por Toni Tamayo Guinjuan
1

eleccions autonòmica estatut majoria 1978 victòria crisi Adolfo Tarradellas absoluta econòmica PSOE Suárez Catalunya consens Centro Moncloa l'exili constitució PCE Unión aprovada sindicats empresaris

Les del 1977 van donar la a la de Democrático ( UCD ) , un partit liderat per . El va ser el segon més votat , seguit a molta distància pel Partit Comunista ( ) .

El nou govern , que no tenia , va practicar una política de , buscant acords amb les diferents forces polítiques .
Els partits representats en el Parlament , els representants dels i els van signar els pactes de la , per abordar la greu del país .
Es va redactar una plenament democràtica , que va ser per una àmplia majoria de la població el i definia l'Espanya democràtica com .
Ben aviat , aprovarà el seu , després de l'arribada del president des de

2

reforma presos president referèndum Suárez eleccions Arias partits Navarro govern propi rei 1977 l'aprovació primeres franquisme legalitzar polítics reformes democràtic amnistia política

Adolfo va ser nomenat del pel Joan Carles I en substitució de Carlos . Suárez dugué a terme un seguit de que van obrir el camí cap a un sistema .
El primer pas va ser de la Llei per a la ( 1976 ) . Aquesta llei va assentar les bases per permetre desmantellar el des del franquisme , sense una ruptura i va ser confirmada pel poble en un .
Després , el govern de Suárez va decretar una per als , va els polítics i va convocar per al juny de . Eren les eleccions lliures que se celebraven a Espanya des del 1936 .

3

d'ETA atur atemptats crisi transició pressa causes descontentament l econòmica legalització descontentament difícil conservadors comunista dreta

El context de la va ser , per diverses :
Hi havia una greu . Això provocava , conflictivitat laboral i pujades de preus . Per tant generava el dels sectors més humils .
Es van intensificar els terroristes , no sols , sinó també del GRAPO i de grups d'extrema i això provocava el de tota la població i , en especial , dels cossos de seguretat de l ? estat i de ? exèrcit .
Altres temes , com la del partit o la sensació que el procés autonòmic creien que anava massa de va provocar el descontentament dels sectors més i continuistes .

¿Estás seguro que quieres abandonar la página?

Al abandonar la página perderás el progreso del juego.