Crear
Descargar
Obtener Plan Académico
Compartir juego
Completar Frases
Completar Frases

ELEMENTS I FACTORS DEL CLIMA

Intégralo en tu plataforma

Puedes integrar el juego en un LMS compatible con LTI 1.1 o LTI 1.3 como Canvas, Moodle, o Blackboard. De esta manera podrás guardar las puntuaciones automáticamente en el libro de calificaciones de esa plataforma.
Descargar
Has superado el número máximo de juegos que puedes integrar en Google Classroom con tu Plan actual.

Para integrar tantos juegos como quieras en Google Classroom, necesitas un Plan Académico o un Plan Comercial.

Has superado el número máximo de juegos que puedes integrar en Microsoft Teams con tu Plan actual.

Para integrar tantos juegos como quieras en Microsoft Teams, necesitas un Plan Académico o un Plan Comercial.

La descarga de juegos es una característica exclusiva para usuarios con un Plan Académico o un Plan Comercial.

Obtén ahora tu Plan Académico o Comercial y comienza a integrar tus juegos en tu LMS, web o blog.

Si lo deseas, puedes descargar un juego de prueba aquí y probar su integración:

ELEMENTS I FACTORS DEL CLIMA

Completar Frases

Jugadas 1

Sobre esta actividad

Completa el text amb la informació que manca.

Creada por

España

Descarga la versión para jugar en papel

Crea tu propio juego gratis desde nuestro creador de juegos
Compite contra tus amigos para ver quien consigue la mejor puntuación en esta actividad

Top juegos

%
Anónimo
Anónimo
%
%
%
Has superado el número máximo de juegos que puedes imprimir con tu Plan actual.

Para imprimir tantos juegos como quieras, necesitas un Plan Académico o un Plan Comercial.

Imprime tu juego
ELEMENTS I FACTORS DEL CLIMA
 

Completar Frases

ELEMENTS I FACTORS DEL CLIMAVersión en línea

Completa el text amb la informació que manca.

por CRISTINA MORATALLA RAMÓN
1

d'aigua calor un elements cau factors a l'aire pluviòmetre temperatures lloc termòmetre precipitacions

El clima d'un lloc depèn d'uns i uns . Els elements són les i les . La temperatura és la quantitat de que té i es mesura amb el . Les precipitacions són la quantitat que i es mesuren amb el .

2

costaneres encalenteix niguls temperatures refreda freqüents proximitat una relleu temperades baixa distància fredes suavitza càlida temperatures precipitacions dues lentament

Els factors són la a l'equador , la a la mar i el . Segons la distància a l'equador es distingeixen cinc zones climàtiques a la Terra : zones , dues zones i zona . La proximitat a la mar influeix en el clima perquè l'aigua de la mar les de les regions . L'aigua de la mar es refreda i més . El relleu també influeix en el clima perquè afecta a les i a les . La temperatura amb l'altitud i les pluges són més perquè l'aire es , condensa i forma .

3

zones oceànic d'interior mediterrani l'interior subtropical muntanya

A Espanya es distingeixen quatre tipus de climes : , mediterrani d'interior , , i de . El es troba a les de de la Península .

4

altes fredes l'hivern suaus tot l'any baixes altes freds baixes extremes càlids temperats

Al clima mediterrani els hiverns són i els estius , . Del mediterrani d'interior són , és a dir , molt a l'hivern i molt a l'estiu .

5

oceànic escasses suaus frescos nord suaus freds frescos Canàries freqüents zones Illes abundants neva estius baixes muntanyoses temperats 1200

El clima subtropical és típic de les . Les temperatures són tot l'any i les pluges són . El clima és troba al de la Península . Les temperatures són : hiverns i estius . Les pluges són abundants i , plou tot l'any . I el clima de muntanya es troba a les de més de metres , les temperatures són tot l'any amb hiverns i i les pluges són , a l'hivern .

6

roures perenne alzines fulla alzines pins pins mates escassa avets

Al clima mediterrani la vegetació que trobam principalment són , pins i que necessiten menys aigua . Al mediterrani d'interior podem trobar arbres de com o . I al clima de muntanya és , però a la part baixa trobam , i .

7

canari abundant tot roures caduca laurisilva fulla l'any palmeres castanyers pi

Al clima subtropical de les Illes Canàries trobam , i . Al clima oceànic la vegetació és perquè plou , així doncs , trobam arbres de com o .

¿Estás seguro que quieres abandonar la página?

Al abandonar la página perderás el progreso del juego.