Icon Crear Crear

Monitorització d'un riu

Completar frases

Problema de gestió d'aigües

Descarga la versión para jugar en papel

191 veces realizada

Creada por

España

Top 10 resultados

  1. 1
    11:38
    tiempo
    59
    puntuacion
  2. 2
    gresdf
    gresdf
    13:37
    tiempo
    52
    puntuacion
  3. 3
    Quim aprova'm
    Quim aprova'm
    07:09
    tiempo
    36
    puntuacion
  4. 4
    f
    f
    00:13
    tiempo
    0
    puntuacion
¿Quieres aparecer en el Top 10 de este juego? para identificarte.
Crea tu propio juego gratis desde nuestro creador de juegos
Compite contra tus amigos para ver quien consigue la mejor puntuación en esta actividad

Top juegos

  1. tiempo
    puntuacion
  1. tiempo
    puntuacion
tiempo
puntuacion
tiempo
puntuacion
 
game-icon

Completar frases

Monitorització d'un riuVersión en línea

Problema de gestió d'aigües

por Roberto Aguado
1

Acaba d'arribar al nostre laboratori d'anàlisi d'aigües una mostra preocupant del riu Tapti . Aquesta mostra té una turbiditat molt alta , de 85 . A més , l'aigua és significativament àcida , amb un de 4 , 2 . Pel que fa al sòlids dissolts , la és alta : 1 , 1 mS / cm .

2

Veient que el contigut de sòlids era gran , hem decidit evaporar tota l'aigua i fer l'anàlisi gravimètrica i elemental del precipitat . Doncs bé , dels 960 mg / L de sòlids totals , un 75% era matèria orgànica . Els resultats de l'anàlisi elemental d'aquests mg / L de matèria orgànica indiquen una composició de 48 , 5% C , 4 , 04% H , 40 , 4% O , 7 , 07% N ( en pes ) . Per tant , en la seva fòrmula empírica , CnHaObNc , si c = 1 , llavors n = , a = , b = .

3

La quantitat estequiomètricament equivalent d'oxigen pel que fa a l'oxidació cap a CO2 i NH3 és mg / L . La quantitat estequiomètricament equivalent d'oxigen pel que fa a l'oxidació d'amoníac cap a nitrats és mg / L . Per tant , un assaig de DQO de la mostra hauria d'obtenir un resultat de mg / L . La quantitat d'oxigen dissolt en el punt de mostreig era 5 , 0 mg / L ( mesurada al mateix riu ) , però l'hem mesurat al laboratori 5 , 1 h després , resultant un valor de 1 , 0 mg / L . Suposant que el 100% de la matèria orgànica és biodegradable , el valor de la constant de desoxigenació és 0 , d^ - 1 .

educaplay suscripción