Icon Crear Crear

1.Ciutat medieval

Mapa Interactivo

Llegeix:
Durant la baixa edat mitjana, la gent va començar a dirigir-se a les ciutats perquè allà hi havia més treball, més espectables i més coneixements.

Enrecorda't que, les persones que es dedicaven a un mateix ofici vivivien en un mateix carrer i això eren els GREMIS.

Ara, amb aquesta activitat sabràs quins elements tenien les ciutats medievals.

Descarga la versión para jugar en papel

Edad recomendada: 11 años
32 veces realizada

Creada por

España

Top 10 resultados

  1. 1
    ruth
    ruth
    00:13
    tiempo
    100
    puntuacion
¿Quieres aparecer en el Top 10 de este juego? para identificarte.
Crea tu propio juego gratis desde nuestro creador de juegos
Compite contra tus amigos para ver quien consigue la mejor puntuación en esta actividad

Top juegos

  1. tiempo
    puntuacion
  1. tiempo
    puntuacion
tiempo
puntuacion
tiempo
puntuacion
 
game-icon

1.Ciutat medievalVersión en línea

Llegeix: Durant la baixa edat mitjana, la gent va començar a dirigir-se a les ciutats perquè allà hi havia més treball, més espectables i més coneixements. Enrecorda't que, les persones que es dedicaven a un mateix ofici vivivien en un mateix carrer i això eren els GREMIS. Ara, amb aquesta activitat sabràs quins elements tenien les ciutats medievals.

por Nuria .
1 Es on vivia el rei que controlava tota la ciutat. 2 Envoltaven la ciutat i tenien portes fortificades que es tancaven a la nit. D'aquesta manera es podia controlar les persones i mercaderies que entraven i sortien. 3 És on s'organitzaven les fires i els mercats (hi havia molts per les bones collites i l'excedent alimentari) 4 D'art gòtic. Sempre es trobaven a prop de la plaça major. També es trobaven a prop de la plaça els hospitals, l'ajuntament, etc. 5 Eren estrets i en molts hi havien gremis. 6 Moltes eren de fusta i amb poques finestres.
educaplay suscripción